Spørgsmål - Svar om vores lokaler

Spørgsmål & svar

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål om Odin Havnepark og vores lokaler.

Hvis du ikke finder svaret her, så kontakt os i stedet. Husk, du også kan læse mere om vores lokaler & AV-udstyr og mødepakker & priser. Vi hjælper dig også gerne med at finde vej.

Hvad koster jeres mødelokaler pr. person?

Svar: Prisen pr. person afhænger af om det er et morgen-, dags- eller heldagsmøde, og om det er hverdag eller weekend. I weekenden afhænger prisen også af, om mødet har flere eller færre end 15 deltagere. Du betaler ikke for leje af lokale, men derimod en fast pris pr. deltager, inklusiv forplejning, AV-udstyr og lokale. Se mere under priser og mødepakker.

Hvilken forplejning får jeg til mit møde?

Svar: Til alle vores møder er der fast inkluderet forplejning. Hvilken afhænger af mødetidspunkt og -længde. Se mere under priser og mødepakker.

Hvordan finder jeg vej til Odin Havnepark?

Svar: Vores adresse er Lumbyvej 17F, 5000 Odense C. Den nemmeste måde at finde os på, er ved at bruge GPS. (Bemærk, at på nogle GPS'er er posnummeret 5100). Vi har 500 gratis parkeringspladser lige ved døren. Vil du hellere med offentlig transport, er der ca. 2 km til Odense Banegård, og kun 750 meter til nærmeste busstoppested.

Kan jeg tilslutte min egen computer?

Svar: Ja, der er projektor/fladskærmsTV og lyd-udstyr i alle vores møde- og konferencelokaler. Du kan let tilslutte din egen computer. Der er både indgang for VGA- og HDMI-stik i lokalerne. (medbring gerne selv kabel).

Er der trådløst internet i lokalerne?

Svar: Ja, der er gratis trådløst internet i alle vores møde-og konferencelokaler samt de fælles gangarealer/lobbyer. Koden står i lokalerne når du ankommer.

Kan I hjælpe mig med at få min computer til at vise skærmen på jeres udstyr?

Svar: Vi kan som udgangspunkt ikke hjælpe dig med din egen computer, da alle computere fungerer lidt forskelligt. Du skal derfor selv vide hvordan du får billedet delt med en ekstra skærm/projektor.

Hvad hvis jeg har særlige krav til maden? (fx. allergi)

Svar: Vi laver alt forplejning i eget køkken, så vi kan tilbyde en høj grad af fleksibilitet ved fx allergi og lignende. Giv os besked når du booker dit møde, så finder vi en løsning sammen.

Kan jeg få ændret bordopstillingen i lokalet?

Svar: Ja, det kan du. Giv os besked når du booker dit møde, så stiller vi bordene som du gerne vil have det, mod et gebyr på den tid vi bruger på det. Bemærk, at hvis du selv ændrer bordopstillingen, og vi skal sætte den på plads, beregner vi også en timepris for dét.

Har I mikrofoner i lokalerne?

Svar: Ja, i de større lokaler (60+ personer) har vi både håndholdt og bærbar mikrofon til talerne.

FORESPØRG LOKALE

Indend din forespørgsel og bliv kontaktet af en medarbejder, så booker vi den bedst mulige løsning til dig.

Bemærk, lokalet er ikke booket før du får bekræftelse fra os.




Jeg ønsker at booke et møde over flere dage

* Skal udfyldes

Spørgsmål&Svar